Wednesday 17 October 2012

Pengenalan Sabree Classic Sdn Bhd

Demi menyahut seruan kerajaan yang ingin menginginkan taraf hidup rakyat yang lebih baik, SABREE CLASSIC SDN BHD merupakan salah sebuah syarikat yang sama-sama menggembling tenaga bagi memantapkan lagi taraf kehidupan yang sedang dirasai oleh seluruh rakyat Malaysia melalui penglibatan secara langsung dalam bidang jahitan.

SABREE CLASSIC SDN BHD merupakan sebuah syarikat 100% milik Bumiputra yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia dan Kementerian Kewangan Malaysia dan ditubuhkan sejak pada 4 Januari 1999.

Pengarah urusan dan pengasas syarikat SABREE CLASSIC SDN BHD ialah Encik Md Sabri Bin Abd Rani yang mana sudah berpengalaman selama 37 tahun didalam bidang jahitan. Pada awalnya beliau mengikuti latihan jahitan selama  1 tahun setengah di Majlis Amanah Rakyat dan kemudian bekerja di salah sebuah kedai jahitan di Johor Bahru selepas tamat latihan. Selepas hampir 3 tahun menimba pengalaman kerja, beliau memberanikan diri untuk memulakan perniagaan sendiri secara kecil-kecilan yang diberi nama Sabree Tailor pada awal Oktober 1980. 

SABREE CLASSIC SDN BHD sangat komited dalam melayani kehendak pelanggan dan sentiasa mengutamakan kualiti kerja. SABREE CLASSIC SDN BHD hanya akan menghasilkan pakaian yang bermutu tinggi mengikut kemahuan pelanggan dengan harga yang setanding dan mampu dimiliki oleh orang ramai.




"When you need better apparel, we give you the best" 

No comments:

Post a Comment